Monitoring mediów

Będziemy śledzić w mediach wzmianki o Twojej marce i reagować na nie w porozumieniu z Tobą. W zależności od sytuacji albo wzmocnimy pozytywne relacje, albo wyjaśnimy kwestie sporne i rozwiążemy kryzysy.

Co oferujemy?

monitoring internetu

Będziemy śledzić wypowiedzi na temat Twojej marki, które pojawią się w internecie. Dowiemy się jeżeli Twoja marka zostanie wspomniana w mediach społecznościowych, na blogu lub w serwisach branżowych. Powiadomimy Cię o wszystkich wzmiankach i zareagujemy odpowiednio do sytuacji, zabierając głos w Twoim imieniu.

monitoring mediów tradycyjnych

Będziemy obserwować media tradycyjne pod kątem komentarzy na temat Twojej marki. Zajmiemy się śledzeniem prasy, radia i telewizji, aby nic nam nie umknęło. Szczególnie skupimy się na mediach branżowych, które najmocniej mogą wpłynąć na wizerunek Twojej marki.

real time marketing

Będziemy odpowiadać w czasie rzeczywistym na dyskusję, która wywiąże się na temat Twojej marki w internecie lub mediach. Będziemy też reagować na ważne wydarzenia w Polsce i na świecie, które mogą być ważne dla Twojej marki. Jeżeli będzie to możliwe, wykorzystamy ich pojawienie się do niestandardowych akcji promocyjnych.